Օրվա լուսաբանում 12․01

Ժամը 9-ին մենք սկում ենք ընդհանուր պարապմունքը, իսկ ժամը 9։20 ընդհանուր պարապմունքը վերջանում է։

9։20 մինչև 10։55 հետազոտումներ էինք անում․ երեխաներց մեկը հետազոտում էր ազգային խաղեր, որոնց մեջ կար ,,Կարմիր կոճակ,, խաղը, դրա համար 15 րոպե խաղացինք Կարմիր կոճակ ։11։05-ից մինչև 11։50 մենք գնացինք մարզական պարապմունքի, ես ընտրել էի թենիս։ 11։55-ից մինչև 12։35 Հրաչ Ղալամքարյանի առաջարկած նախագծին մասնակցեցինք, որտեղ մենք պետք է հետազոտեինք մեր ընտրած թղթադրամի պատմությունը, որից ես ընտրել էի Արաբական Միացյալ Էմիրությունների դիրհամը։

12։55-ից մինչև 14։00 մենք խաղում էինք ուսումնական խաղեր։

Опубликовано Էդգար Ալեքսանյան

Ես Էդգարն եմ, Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրի սան եմ, սովորում եմ 7.8 դասարանում և շատ եմ սիրում իմ դպրոցը:

Оставьте комментарий

Создайте подобный сайт на WordPress.com
Начало работы