Արաբական Միացյալ Էմիրատություններ

Առաբական Միացյալ Էմիրությունների թղթադրամները։
1 դիրհամը=110,28 դրամ է
Դիրհամը ստեղծվել է 7-րդ դարի վերջում ։
https://www.google.com/finance/quote/AED-AMD?window=MAX

Արաբական Միացյալ Էմիրություններից կենտրոնակ բանկ
1959 թվականին ԱՄԷ-ն օգտագործում էր Հնդկական ռուփին, 1959 թվականին Հնդկաստանի պահուստային բանկը հատուկ արժույթ է թողարկել իշխանությունների համար Պարսից ծոցի ռուփի։
1966 թվականին հունիսին հնդկական ռուփիի արժեզրկումից և դրան հաջորդած Պարսից ծոցի ռուփիի արժեզրկումից հետո Արքայազնության 36,5%-ով հրաժարվել են այդ արժույթի օգտագործումից, 1966 թվականի հունիսին Աբու Դաբին ներմուծել է բահրեյնյան դինար, մնացածը սաուդյան ռիալ։
1968 թվականին սեպտեմբերին Սաուդյան ռիալը փոխարինվել է Քաթարի և Դուբայի ռիալով, որը թողարկվել է Քաթարի և Դուբայի արժութային խորհրդի կողմից։
ԱՄԷ-ի կազմավորումից հետո 1973 թվականին մայիսի 19-ին, ընդունվեց թիվ 2 Օրենքը, որով ստեղծվել է ԱՄԷ արժութային խորհուրդը, որն իրավունք է ստացել թողարկելու իշխանությունների միասնական արժույթը ԱՄԷ դիրհամը։
1980 թվականի դեկտեմբերի 10-ին ընդունվել է թիվ 10 օրենքը ԱՄԷ Արժույթի խորհուրդը ԱՄԷ Կենտրոնական բանկի վերածելու համար։

Опубликовано Էդգար Ալեքսանյան

Ես Էդգարն եմ, Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրի սան եմ, սովորում եմ 7.8 դասարանում և շատ եմ սիրում իմ դպրոցը:

Оставьте комментарий

Создайте подобный сайт на WordPress.com
Начало работы